Nytt inför vintern

Jag och mamma åkte till Vemdalen idag och kikade in på "Ekbergs fiske & fritid" då mamma skulle byta ut en underställströja hon köpt tidigare som var felsydd.. och självklart hittade jag något där inne. Gaah!
Jag hittade ett par fräna täckbyxor.. och de är knallrosa. Yes! Knallrosa! Varför jag fastnade för dem vet jag inte, men de är ju roligt med lite färg på kläderna ibland. Så.. jag köpte dem.




Den turkosa jackan köpte jag ifjol så nu köpte jag de rosa täckbyxorna. men det var på tiden då jag fortfarande använder mina täckbyxor som jag köpte när jag gick i nian.. det är ett tag sedan.. hrm. 7 år sedan?
Så ja, de var på tiden. Och jag kommer fortsätta använda dem också.. måste ha lite variation ;)

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Ja det är mörkret som är jobbigt och deprimerande :( men så väger de ju upp med värmeljus som du sa :D myyyyys! Trevlig helg sötis.

2010-11-06 | 15:59:04
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback