Oh crap..

The usual!

Nje, så illa är det inte riktigt, men jag har haft fullt upp idag. Åkte till S och returnerade mitt H&M paket. Tussi mår som en kung i min bil har jag märkt, kan vara lite på grund av att hon kan gå in i min bil på egenhand. Hon är så pass gammal och stel nu att vi måste lyfta in henne i mammas bil, men hon kan lätt klättra in i min. Det gillar vi!
Dessutom är jag klar med garderoben nu. Saknas dock ett stativ (mamma kom på att vi hade ett undangömt) så det ska jag investera i senare.. men absolut inte prio.

Tänkte visa en bild på garderoben (Ja jag vet, tjatar otroligt mycket om garderoben!) men de får bli imorgon, nu orkar jag inte gå och hämta kameran. hehe. Latmask numero uno.

Imorgon ska jag och mams åka in till Vemdalen och kika hur det ser ut hos Ekbergs jakt & fiske. Måste ju kolla hur utbyggnaden ser ut. Sedan får jag nog plugga lite info då jag kommer börja jobba på måndag med lite telefon-göra och då vill man gärna vara förberedd.

Nu.. Zzz

Kommentarer
Luzen

SV: Hehe ja det är superhärligt att få vara vi, oss, två =)... hihi. Tack så mycket gumman <3! Å ja, han är verkligen en gudagåva denna killen kan jag lova ;)!

2010-11-06 | 09:10:58
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback