Snart smäller det!

Oh yes, det jag har hållit på med ett tag kommer gå av stapeln antingen imorgon eller på söndag, det är nämligen så att jag har köpt lite smycken och nu kommer jag sälja dem som blivit över på tradera (råkade alltså köpa för många) så då kom jag på att ni kanske är intresserade av dem?

Så fort allt är klart kommer jag lägga upp klickbara bilder i ett inlägg här så att ni direkt kan komma till tradera auktionen. Utropspriset kommer vara 1 kr men köp-nu priset kommer vara 45 kr +12 kr frakt för de ringarna. och förhoppningsvist kommer det gå åt!
Senare kommer det även att komma upp auktioner med örhängen men jag har inte riktgt kommit så långt ännu så vi får se hur det går med dessa, för det är ju onödigt att jag har flera av samma sort. Antagligen kommer jag lägga upp örhängen nästa vecka.

Är ni intresserade?

Dessa ringar och liknande kommer jag lägga upp på tradera:



Dock är det lite herr storlekar på de ljusa (turkosa), så om man vill ge sitt hjärta en snygg ring i julklapp så är det bara att kolla på måtten.

Vore dessutom tacksam om ni kunde sprida vidare budskapet om ni ser något ni gillar sedan när jag lagt upp bilderna, bara en länk till min samlade tradera sida vore bra så kanske jag får såld herr-ringarna också.

Kommentarer
Wysteriia

Svar: Yes det doftar kanel! :D Passar bra nu till jul ;) haha!



Tror du kommer sälja ringarna LÄTT på tradera :D

2010-11-12 | 23:11:36
http://Wysteriiasblogg.se
MissCM

sv: ja visst var dom! :D

2010-11-13 | 14:08:39
http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback