Some days..

you gotta dance!

Som jag skrev igår så har jag ändrat lite i bloggen, men mestadels färger osv. Jag ska ändra bilder också, men de kommer dröja då jag måste fokusera på att ta kort att byta ut dem till ;) Men ja, de kommer.. så småningom.

Igår hade jag världens magvärk och tyckte synd om mig själv. Men sedan ruskade Ems liv i mig och vi fikade i Vemdalens by på ett jätte sött fik som Maja har startat. Åtgårdens Café tror jag att det heter? Jätte gott var det iallafall och mysig stämning.
Kul att umgås lite Ems igen, tror denna säsongen kommer bli okej.
När det var klart åkte vi upp på Björnrikes skidshop och träffade Madde och Stina, dessutom slängde man sig ett getöga på de nya kläderna som har kommit in. Oh yes, jag tror allt att det blir ännu en tröja i samlingen innan det här är klart, hehe.

Väl hemma igen satte jag igång med två omgångar kladdkakssmet och gjorde kladdkaksmuffins till byn. Hoppas att de blev goda, jag har inte testat någon, men de såg OK ut iallafall.. Hm. Får nog köpa en och testa :P

Idag funderade jag på att åka till S, men magvärken håller i sig så jag får se vad jag hittar på. Måste iallafall åka och slänga en massa källsortering. Har fyllt en hel flyttkartong med sådant. :O



Kommentarer
Wysteriia

Svar: Ja det är MYCKET enklare än vad många tror att det är ;) hehe! Du får ta o testa så ska du se att det går som en dans ;)

2010-11-12 | 15:59:08
http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback