Tokit..

Halloj mina kära.

Har lite trä smak i rumpan just nu då jag sitter oftast på golvet när jag ska surfa runt lite. Och nu har jag suttit en stor del av dagen, och vad har jag gjort? Typ inget.. hm. Effektiv dag?

Och det värsta är nog att jag kom på att jag kunde använda en kudde att sitta på.. NU. IQ?

Iallafall så har jag tjatat om att åka tillbaka till Thailand ett tag nu, tänker på det från och till hela tiden, så vad gör jag? Jo jag har börjat förbereda vad jag ska ha med i väskan. Haha.
hur långt är det kvar till maj? Ett halvår? Och jag har börjat skriva en lista.
Dessutom så har jag precis beställt en ny lång klänning. Jag köpte en i somras och den var så otroligt skön att jag nu kom på att jag ville ha en till, men med mer färger. ♥

Så jag slog till och beställde hem den.



Så här vacker är den.. och jag hittade en till som var en kortare modell.. den ska jag också beställa nästa månad ;) För i Thailand kommer jag fokusera på att sola och köpa skor ;) hehe.

men visst är klänningen UNDERBAR!??? Hoppas på att det kommer bli en härlig sommar så man får använda den hemma också. Inte direkt så man drar på sig den där på vinter och går på krogen. Även om jag skulle vilja ;)

Nej nu är det bäst att jag går ifrån datorn innan jag hinner beställa något mer..

Kommentarer
Caroline

haha jag är likadan, skriva packlista o sånt o tid ;) roligt att längta!

2010-11-26 | 06:45:30
http://carolinenordens.blogg.se/
Tess : Istla.se

Vilka härliga färger...

2010-11-27 | 08:45:37
http://istla.se
Tess : Istla.se

Tack så mycket.



Sv; Skit i vad trenderna säger ha långklänning för det blir aldrig ute =)

2010-11-27 | 17:41:24
http://istla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback