Turban

Sitter med en turban på huvudet och känner att det kunde ha varit bättre. Haha.

Dagen har runnit mig mellan fingrarna känner jag, men ja, ibland blir det så också. Ingen energi och då är det svårt att vara effektiv. Men jag tog mig ner till S och besökte Madde för en toppning av håret.. Dock ser jag nu i efterhand att det försvann mer än vad jag var beredd på.. men men.. som tur är växer håret.

När jag kom hem stod mor för middagen, urgott var det! Fläskfilé med sparris och serpentin strips (vet inte vad de heter, men de ser ut som serpentiner) Mumsigt!
Dock råkade jag somna efter maten igen (verkar som om de kommer ske lite då och då?) så vaknade upp klockan 20 och blev lite brydd att filmen som jag kollade på hade stängts av.. Men antagligen behöver jag sömnen, och jag kan förstå det också då jag inte har sovit bra på flera månader.. mardrömmar och skit. Nej nu jäklar får det bli ändring på det här!

Imorgon är det jobb igen, jobbar 3 dagar och sedan är jag ledig 3. Känns helt okej att ha lite mjukstart på säsongen. Ska lämna in bilen på service och sedan ska jag ta mig en trip till sundsvall dessutom. Måste besöka IKEA. Min favorit affär. ♥

Nej nu är det dags att sova på riktigt.. trött som få.


Kommentarer
Tess : Istla.se

Oj den där middagen lät otroligt gott.



Sv: Nä en tripp till Gbg gör mig alltid lika glad. Men tror jag får ta den turen senare. Fick ett erbjudande i Malmö som jag inte riktigt kan motstå ännu. Är lite kluven.



Jag får önska dig en trevlig första advent, även om det är 1 timme kvar =)

2010-11-27 | 23:18:13
http://istla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback