Utmanad & utmanar

Världens bästa Molly utmanade mig att skriva ett inlägg om dagen med följande handling/ämnen. Jag ser detta mer som en inbjudan till att va en i "gänget" (blir lså glad när man tänker på mig, haha) så det är ju självklart att jag accepterar denna underhållande utmaning. Utmaningen kallas: 7 days a week.

Utmaningen går ut på att varje dag, i en veckas tid, skriva ett blogginlägg om dessa ämnen. inisen.com har kortat ner utmaningen av en 30-dagarsversion och bytt ut lite ämnen som hon tyckte var mer intressanta.


7 days a week:

Dag 1
– Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

Jag utmanar: Caroline, Michaela, Tsukii, wysteriia & Luzen


Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

hihi åh tack sötaste! :D rolig utmaning! ^^

2010-11-16 | 23:45:54
http://tsukii.se
Caroline

Och denna gången ska jag minsann göra din utmaning, hehe har varit sämst på de på sistone. Har lite besök här hemma några dagar bara, så när dem har åkt ska jag ta tag i det ;) Hehe va roligt, skönt med en mindre variant av den 30-dagars utmaningen :) Ha en bra dag!

2010-11-17 | 08:07:37
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback