H&M, I'm on fire



Titta vad som dök upp med posten i går.. ett par über snygga stövlar från h&m som jag skrev om tidigare.

' Hej jag heter Kristina och har ett shoppingberoende.. '

Jag unnar mig saker, vad är det för fel med det? hum.. Nåväl, ska försöka döda en parasit som satt sig mitt emellan ögonen på mig (en finne alltså) och ta tag i tvätten som ligger här bakom mig. Det skriker mitt namn.. Och jag har ignorerat det tillräckligt länge. Kanske för länge om man tänker efter ;)

Tömde husvagnen iallafall, det är endast några få pinaler kvar som skramlar där inne. Älskade mor ska hjälpa mig imorgon med att ta ner förtältet och frakta hem husvagnen då jag inte har dragkrok på min lilla pärla.
Känns skönt att inte ha två hem.
Känns skönt att ha ett rent hem.
Känns förbannat skönt att ha tagit tag i detta redan nu.


HEJ LÖRDAG!

Kommentarer
Caroline

Supersnygga stövlar, verkligen!!



Tack, så söt du är :)

Va gulligt, men tror dock inte säsongsjobb är något för mig, snö & skidor är så långt ifrån mig man kan komma :p haha! men va snällt att du tipsa om de ändå! :)

2011-08-20 | 15:16:58
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback