Kom över till oss!

Spännande, imorgon är det en ny vecka och det innebär att jag och Ems återigen ska kika på lägenheten i vemdalen. (under veckan alltså)
Det vi såg av lägenheten förra gången var väldigt bra. Badkar, stort kök och trevligt vardagsrum. Men dörren till sovrummet/sovrummen var låst.
Vad jag förstod av hyresvärden måste man gå igenom det ena sovrummet för att komma till nästa och det kan bli lite knivigt för oss.
Men vi får helt enkelt göra ena sovrummet till ett vardagsrum. Svårare än så är det inte.
Jag tycker att det ska bli SÅ skönt att ha boende i vemdalen i vinter, lättare att umgås med alla goa och glada människor som man lär känna under dessa månader.
Jag vill.
Jag tror att detta kan bli riktigt bra.

Usch, nu måste jag ta på mig tjocksockorna/raggsockorna och hämta in väskor med saker från bilen. Usch.. hatar att flytta. Men nu är husvagnen hemma igen och det är bara småplocket kvar.
Det är så kallt där ute nu..

Skönt att vara hemma.

Kommentarer
nathalie

Hej =) Såg att du läser candis blogg. Följer du den? :) Kika gärna in hos mig med :-) Min e mkt lik hennes blogg. Kanske du vill följa min med :) Kram

2011-08-21 | 16:00:20
http://www.sweetncute.se
Caroline

Va spännande, hoppas de går bra o kolla på lägenheten då :D

2011-08-23 | 07:50:16
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback