Loppis



Här sitter jag och försöker sälja ut min garderob.

Idag har jag jobbat min sista dag på dollarstore på semester perioden. Tyvärr.
För att de ska vilja ha mig tillbaka så bakade jag "gofika" till mina älskade kollegor. Det blev morotstårta och kladdkaksmuffins med kaffe frosting. NICE!
Jag fick godkänt!

Direkt efter jobbet fick jag hejdå kramar och skyndade mig till min husvagn då folk redan hade samlats för att gå igenom min garderob.
Riktigt roligt att de vill handla av mig!
Fick endel saker sålda, men måste bli av med massor.

Så imorgon ska jag försöka sälja endel också (för nu ger jag upp, kallt och myggigt) och sedan tackar jag campingen för denna gången.
Nu ska jag nämligen flytta hem till min älskade säng. Som jag längtat.

Det innebär att jag kommer försöka engagera mig och göra en bloppis trots allt.
en bloppis för jeans/byxor, en för jackor, klänningar.. ja ni fattar. En för varje kategori. Låter väll som en bra idé?
Nej, nu ska jag och Madde ta en avslutnings öl. Eller fem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback