Reality

Igår var jag ju såååå lycklig. Men vet ni vad?
Direkt efter inlägget så rotade jag fram mina crocker jeans i w29 och de sitter lika tight som vanligt.
Därför kommer jag endast köpa G-star i framtiden, man blir så mycket lyckligare av de storlekarna. Haha.

Reality bites you in the ass.. bokstavligt talat.

;)


Nej nu är det dags för frukost! Åh vad jag har längtat.
Drömde hemska drömmar inatt. Psykiskt jobbiga drömmar men med några fräna effekter.
Jag kunde t.ex. flyga en bit när jag hoppade i hög fart, det ni!
man blir hungrig av att leka flygplan på natten.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Taaack :D jag ska bara färga utväxten, än kommer jag vara rödis hihi :D

2011-08-17 | 18:25:06
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback