Is it real?



Första bilden är från lördagen, men sedan är det från gårdagen.

Igår kom Madde och hälsade på mig, vi babblade, drack någon öl, skrattade, testade hennes nya locktång och skrattade hela vägen mot Husky.
Måndagspuben igår var som vanligt väldigt rolig och satt och pratade med folk i flera timmar. Ja jag börjar nog bli ganska social.. Svårt, otroligt svårt att vara social tycker jag. Men man måste försöka att bjuda på sig själv, det blir så mycket roligare då.
Och jag orkar inte grubbla över vad folk tycker och tänker om mig, jag babblar på bara.

Jag hade iallafall en underbar kväll och är så glad över att M kom och umgicks med mig, jag har underbara vänner!


Kommentarer
Caroline

snyggo!

2011-12-07 | 08:24:41
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback