Skynda skynda



Igår ramlade min nya jacka ner i postlådan. Blev jag lycklig? Ja! Den sitter perfekt och jag är så himla nöjd! Det bästa är att INGEN här uppe har en sådan jacka. LOVE!
Dessutom är den svår att få tag i vilket jag uppskattar ännumer.


Nu har jag kommit hem efter första kvällspasset.
Och jag är helt slut.
Jag har inte varit 100 procent idag för fem öre. Jag var yr, skakis och nästan kräkfärdig fram till 16-17 tiden. Urk. Kändes verkligen sådär.
Men nu är jag tip top igen och känns bra att jag bytte bort mitt 8-17 pass till 8-13 imorgon. Vill få allt klart innan det är dags för julfirandet och vi ska åka upp på berget för att hälsa godjul till mommas Per. Kände mig lite deprimerad för att jag inte skulle hinna med att åka upp för att ge honom en julkram, men så ordnade sig allt idag. Great!

Nu måste jag nog krypa till kojs, för jag tror att det är där som skon klämmer.
Jag brukar reagera starkt på om jag inte får tillräckligt med sömn, antingen blir jag sjuk direkt eller så blir jag ur balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback