Snopet



Jag skulle lägga upp en massa bilder från julafton etc.. men helt ärligt så ORKAR jag inte. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Ännu mindre torka mig om näsan när jag behöver.
Ja, ni gissar rätt. Här ligger jag på annandagen och är stört förkyld.

Började såklart redan dagen innan julafton med lite halsont och näsproblem. Sedan ökade det och igår hade jag stora problem med att både andas och prata.
Idag är det värre, idag tickar kroppstemperaturen uppåt och jag börjar nästan gråta av trötthet.
Hela dagen har jag gömt mig under täcket och det blev inte bättre när det har varit strömavbrott i 12 timmar.

Usch..

Nu har underbara mamma gjort mig en kopp med 'Go-välling' som vi alltid fick när vi var små. Underbart att man fortfarande får bli liten lite då och då.
Nu bävar jag för att ringa chefen och informera om att jag har feber..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback