Dag 2 - Favorit pryl

Andra februari är snart förbi och jag min latmask lägger nu upp mitt bidrag i 30-dagars utmaningen som Molly kommit på {för övrigt tycker jag att det är den roligaste utmaningen på riktigt länge! Yey!}



Min favoritpryl är nog till största del min mobil. Jag använder den sällan (hatar att prata i telefon och glömmer bort sms) men den är så pass viktig i min vardag att det är min prio ett.
Det kände jag absolut i måndags då displayen helt plötsligt vägrade samarbeta.

Nej, min vardag är svår utan en mobil, om någon olycka skulle hända här ute i ödemarken? Utan mobil? Nja, man skulle nog frysa ihjäl eller förblöda. Jag är trots allt en tekniknörd så det är det enda argumentet som kunde slå de andra prylarna jag använder i min vardag.

Imorgon handlar det om en familjemedlem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback