Dag 22 - Mitt beroende


Jag är så j*vla bra! Förut skulle det inte vara några som helst tvivel om vad denna bild skulle ha för motiv, nämligen snus.. nikotin.. tobak. Men nu är det så underbart skönt att kunna säga att jag hade lite problem att komma på ett beroende. Jag har snart varit snus-fri i 9 månader. Så jävla bra är jag, och F U till alla som inte trodde att jag skulle klara det.

Mitt beroende är att bada badkar.. Jag älskar det, jag kan inte leva utan badkar.. jag har haft det i alla mina lägenheter förutom en. Jag har det här hemma och det är det som lugnar mina nerver.
Jag hatar att duscha, det känns jobbigt, blött och kallt om vartannat. Badkar är varmt och då accepterar jag att det är  blött. Kanske svårt att förstå resonemanget, men det finns en bra tanke där bakom.

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Grattis :) Du är så duktig!

2011-02-22 | 23:17:58
http://molkan.se
Caroline

gud va skönt att du lyckats sluta!! :D Då får man känna sig stolt!! Jag har slutat röka (feströker bara nu). Älskar också badkar btw :)

2011-02-23 | 09:14:11
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback