Im so, so, sorry!

Jäklar vad lat jag har varit de senaste tre dagarna och jag har bara fokuserat på mig själv. Jag vet att jag tjatar om min förkylning men vad då, den stör mig så fruktansvärt. Iallafall så har jag sovit otroligt mycket de senaste nätterna bara för att få förkylningen ur kroppen och det har nog hjälp ganska bra för idag är första dagen som jag känt att jag har haft energi på över en vecka.

Så för att fira min vaknande energi så har jag tvättat två maskiner med tvätt (tvättkorgen fick assistans av två plastpåsar) och jag har två maskiner kvar.
Jag åkte dessutom till S för att se hur min syster och hennes nyblivna sambo har det i deras lägenhet. (jätte mysigt ju!) och gjorde min obligatoriska vända på dollarstore.
Oj vad de har gjort om på dollar? kommer dröja lite tills de att jag vet exakt vart allt är i butiken, men roligt med förändring. Dessutom planerar jag en tur dit igen senare i veckan.

Jag har även tagit tag i min sminkförvaring och tvättat alla penslarna. Det var verkligen på tiden, de har legat och väntat på att bli tvättade ett tag och nu är det gjort. Urk vad vattnet ser ut efter man rengjort dem? Inte direkt så att man tror att det ska se ut så.. vidrigt. Men men, huvudsaken är att de är rengjorda och friska så huden håller sig frisk.

Ikväll är det bloggfest i dalarna. Kommer bli riktigt intressant att se allas outfit imorgon via bloggarna och se vad deras goodiebags innehöll. Spännande!


Denna hög med smycken fick följa med mig hem.. Snacka om shoppingbegär?
På tal om det så har jag beställt ett par skor.. och tror att jag ska beställa ett par till.. minst ;)

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Haha sötis :D jag har redan beställt den :D står i inlägget juuu knasis.

2011-02-12 | 17:31:55
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback