Engagemang

Ysch, mår inge bra idag. Vaknade och hade så ont i halsen att jag ville slita ur den ur kroppen. Levt på alvedon hela dagen och näsan börjar tjorva ihop sig. Gissa varför? JO jag är ledig i 3 dagar!! Gaah!



Vilket jäkla engagemang! Jag har precis lagt upp de ovanstående auktionerna på tradera. Pust.. de kallar jag arbete om något.{länk}
Fattar inte att det ska vara så sorgligt att lägga upp saker till försäljning? Det som gjorde ondast var nog maxi klänningen och garden collection linnet då jag inte fått använda dem än.. Men där har jag endast mig själv att skylla. Klicka på bilden om ni vill se alla mina auktioner. Buda gärna ;)



Kommentarer
Caroline

Åh typiskt o bli dålig när man är ledig! Hoppas de bara är tillfälligt o förkylningen försvinner illa kvickt! Ska kolla igenom tradera sakerna när jag slutat jobbat :)

2011-01-24 | 12:09:09
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback