oh.. no?

Hm.. borde sova nu då jag ska upp om... 5 timmar.. gaah! Men jag drack en redbull på bowlingen och det var nog inte sådär jätte smart av mig.

Middagen på BG var otrolig! Jag åt ribs (bild kommer) och det var det bästa någonsin tror jag? Man känner sig inte så fräsch med glaze i hela ansiktet men ack så gott.
Efter 3 började jag känna en mättnadskänsla men fan, man ska ju inte börja ge upp efter ynka tre? Så jag knaprade i mig 4 till.. men sedan fick man en gravidmage! usch, är fortfarande mätt men slutade man där? Nej såklart inte. man kan ju alltid trycka i sig en efterrätt? haha. Creme brulee (brulé?) slank ner också och fasiken, den rekomenderas! Men som sagt.. man får en gravidmage efter en middag på BG och den gravidmagen håller i sig minst 1 dag.. haha.

Vi drog ner på bowlingen och gissa vem som förlorade en av två matcher? Mjo. tack och hej säger jag! Hatar att förlora men jag kan ju bara svälja min bitterhet och gratta Ems, Madde och Anna som har skicklighet lysandes ända ut i fingertopparna. Men men, övning ger färdighet och jag har börjat testa de tyngre kloten, detta ska gå.

Nej, god natt kära ni.. Ring och väck mig imorgon/ om 5 timmar är ni snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback