Tyst som i graven?

Idag har jag inte lyft många fingrar och knappt rumpan. Men ja, jag är leeedig. Haha. Men efter middagen kom jag på att jag skulle skruva om mina hyllor som jag satte upp med fel typ av skruv. Så nu har jag bytt ut de och satt upp 3 tavlor.
Men det går i snigelfart?

Kikat på´två filmer idag dessutom "the switch" och "the good guy" och båda var visst sömnpiller? Nja, inga filmer jag rekomenderar och jag har inte sett klart dem heller. Hehe.

Nu ska jag nog lägga mig ner och kika på typ harry P eller något, filmer som aldrig gör en besviken ;) Iofs finns det massor av bra filmer, men jag återvänder alltid till harry P. Känns inte direkt som om jag kommer bli 24 om en månad? haha.
Funderar på hur jag ska göra på onsdag om jag ska åka till Ösd eller inte. Vill så gärna träffa min D-gumma men de blir lite jäktigt då hon pluggar hela dan och jag måste åka tillbaka igen, hrm. Mjo.. jag måste lösa detta. Får abstinens av att bara vara hemma eller på jobbet och saknar henne så mkt.

Godnatt gott folk!

Kommentarer
J

The Town <-- Kika på den istället :)

2011-01-17 | 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback