Late

Late update.

Men hej vad gammal man känner sig efter en fest.
Kändes som jag fyllde 50 istället för 25 på lördagen.. och söndagen.


Hela fredagen stressade jag runt, hämtade allt jag köpt hemma hos mamma, bakade kladdkaksmuffins 2 ggr då jag råkade glömma smöret första gången (det rekomenderar jag inte!)
Sedan dröjde det innan jag fick tillgång till lokalen så när vi väl fick gå in och placera ut borden, fixa dukning etc hade jag knappt någon tid kvar att fixa iordning mig själv på.
Stress stress stress.

Vid 18 slog jag upp portarna och bjöd på en drink när gästerna anlände. Mojito eller Rom&Cola. Mojiton var populärast och superduper god! MUMS! Min syster kan det där med att blanda mojitos hon.
Middagen blev perfekt, alla blev mätta och belåtna. Lite roligheter och jag fick PAAAKEEET! Det blev jag väldigt förvånad över men oj vad glad jag blev!

Ett boxningsset från casall som jag önskat mig, rödtjut och bl.a. ett vackert linne. Ja, jag fällde till och med en lyckotår. Underbara vänner ♥
Vid 23-00 tiden tog vi taxi upp på Vemdalsskalets högfjällshotell.
Där visade jag hur smidig jag kan vara... vilket inte var smidig alls.. Nåväl, jag brukar säga att man ska bjuda på sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback