Minus

Minus 30 på termometern idag. Skoj!
Ja jag behöver ju inte må dåligt över att jag inte är ute och går, men jag har ett behov att gå ut också. Frisk luft.

Drömde att jag missade köpa en massa saker till festen och att jag kom på det när det bara var en timme kvar tills gästerna skulle komma.. Så därför har jag lite panik och vill köpa allt nu, helst igår.

Jag har några små detaljer kvar, sedan hoppas jag verkligen att jag får låna lokalens ljudanläggnig, annars får man ha lite lägre musik vilket skulle göra mig lite deprimerad, faktiskt. :)

Nu är frågan, ska jag åka eller inte? Vore inte kul om bilen stannade när det är så här kallt..



Det är mindre än 100 dagar kvar tills jag och M åker till Thailand! Jag har aldrig längtat så mycket till maj som jag gör nu.
Jag älskar vintern, den är underbar. Men samtidigt längtar jag och ser fram emot 3 veckor med sol och bad.

Kommentarer
Anna

Vad roligt att du tycker det :} jag ska försöka få upp inlägget idag. Måste ta en bild till bara haha. Kram!

2012-02-04 | 10:34:43
http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback