schyyy

Åh nej..

Jag kan vara världens klantigaste person, helt ärligt. Idag var en sådan dag. Och jag tänker inte erkänna exakt VAD jag gjorde, men jag kan säga så här: jag ska ABSOLUT inte stå i liften och en liten grabb blev nog traumatiserad för livet och kommer nog inte åka lift igen. Fabian, fabian, fabian!!
Åh.. Är fortfarande lite butter efter det där..

Igår kom lönen in på kontot.. vad gör Kristina? jo hon låter kortet gå varmt. Jorå.
Men nu sitter jag i valet och kvalet. Mina täckbyxor som jag köpte i fjol (knalligt rosa och fina) fick sig ett hål i fjol efter en riktigt bra slipad skida.. och i förrgår gick dragkedjan på ena benet sönder när jag fipplade med snowboard-bindningen. Så nu vet jag inte om jag ska köpa nya eller försöka laga kedjan och låtsas som om det regnar ett tag till?
Imorgon ska jag in på shopen och testa byxorna, men det lutar åt att jag får ignorera REA priset på dem och hänga tillbaka dem.. och köpa en extra flygbiljett till arlanda & hem igen till Thairesan istället.
Ja, det vore smartare. OCH LÄGGA UNDAN PENGAR, KRISTINA!

Hm.

Återkommer med info om det jag beställde när jag inte är lika irriterad på mig själv för att jag är en sådan 'slösa' människa.
Snacka om att gå med svansen mellan benen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback