TFT

En ledig dag, vad underbart det känns ibland.

Idag klev jag upp tidigt då jag ville njuta av dagen. Morgonen spenderades med filmmys, kikade på "Hugo" och efter det drog jag på mig kläder och solbrillor då jag skulle åka upp på skidshoppen och spana efter en underställströja som jag fått i present.
Visste iofs redan vilken jag ville ha, men jag hade inte bestämt vilken färg. Och ni kan inte ana vilka färger det stod emellan ;)
Rosa/lila eller turkos/blå.
Den rosa fick flest röster av dem som jag rådfrågade trots att jag alltid har sett blå som 'min' färg.

Den egentliga planen för dagen var att åka längdskidor upp till Jaktstugan eller varggransstugan på fjället med syster, men då det blåste otroligt och syster dröjde innan hon kom fram så fick vi nöja oss med afterski på Björnrikegården [ ♥ min favvo restaurang ofc ].
Under veckorna 8-10 så spelar TFT på afterskin, vilket stårt för ' Två Feta Trubadurer'. Och vilka trubadurer!
De är stammisar under de här veckorna och jag skrattar lika mycket varje gång jag lyssnar på deras visor.
Fantastiska människor.



Två Feta Trubadurer - Eller Två Festliga Tokar. Det är vilket som i mitt tycke..

Lovisa, Nicole & syster

Och en avslutande bild med min fantastiska storasyster som är helt underbar och som sprudlar av glädje varje gång vi möts. {Du är uppskattad och älskad av mig, även om jag inte alltid uttrycker och visar det så bra.]

Kommentarer
Helena

Åh du fina syster. Är så lycklig att jag har dig! Fina bilder du tar oxå ;) Puss

2012-02-26 | 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback