Tufft

Mina stackars ömmande fötter. Idag har varit en väldigt lång och stressig dag.
Bytesdag deluxe, men samtidigt så gillar jag de här dagarna då alla är så glada när de väl kommit fram och att tiden går så fort.
Att få ett leende av någon är faktiskt mycket värt.
Absolut när man ser att kön på andra sidan bänken växer..

Åh, hoppas ni har haft en underbar söndag och att ni har fått ett lika vackert väder som vi..


Utsikten från en av alla de småvägarna på fjället.. Älskar vyerna här omkring! ♥

Nu måste jag gå och lägga mig, dö litegrann.. Imorgon är det en vanlig måndag, med ett lunchpass i liften och måndaxklubb på kvällen. Yeah! Jag tror att det kommer bli bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback