Där jag är

 
 
Äntligen kom strömkabeln till min miniklump! Lustigt att båda kablarna som jag köpte ifrån USA kom snabbare än vad det tog för Dustin att återkomma till mig?
Mja, jag väntar nämligen fortfarande på ett svar från Dustin då de ska skicka en ny strömkabel till mig..Men varken ett samtal eller kabel har kommit.
Men nu har jag äntligen min miniklump! ♥ I've missed you!
 
Idag kom äntligen Luz tillbaka till härliga. Åh vad underbart det känns att ha den spralliga och glada människan tillbaka i min vardag!
Det bästa är att hon kommer vara här i två hela veckor! Wunderbar!
 
Idag var det bykampen i härdal och vi bänkade oss längst fram under en filt och delade på ett par vantar. Härlig norrländsk sommar?
Överlycklig över att tösen är hemma, hon är så go! Och det är precis som om hon aldrig åkte ifjol utan att vi träffades senast förra veckan.
Men med några fler berättelser.
Men så är det väll med äkta vänskap, man finns alltid där för varandra och tiden förändrar inte det.
 
Jag har helt enkelt haft en underbar ledighet då jag har fått träffa två av de personerna som alltid kommer vara i min innersta krets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback