En bra helg

Vilken helg! Lördagen var underbar.
 
D & C har tagit examen från universitetet och bjudit in de närmsta till en fantastisk fest nu i lördags.
Det börjades med tipsrunda, mat, fika och festligheter.
Det vare längesedan vi umgicks men det är alltid som de månader som förflutit emellan våra möten varit minuter. För vi skrattar och pladdrar precis som vanligt.
Festligheterna fortsatte långt in på morgonkvisten och jag har träningsvärk i kinderna och i magmusklerna.
Vilket underbart gäng!
Tack underbara D & C för att jag fick komma och tack till resterande för att ni är ni.
 
Igår var jag trött, oh så trött.
Haha.
Men idag är jag sprallig igen, för idag ska jag få träffa Luz!! Åh vad lycklig jag blir av bara tanken.
Vi har inte träffats på ett helt ÅR. ÅR!
Ja, jag ska iallafall skratta hela vägen till härdal. ♥
Tyvärr jobbar jag resterande delen av veckan, men jag ska avsätta hela min lediga tid till Luzen.
 

Kommentarer
Diana

Tack ska du ha! Ler än för jag är så lycklig :) ! Saknar dig!!

2012-07-19 | 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback