Fredag, äntligen fredag!

 
Pjuh! 8 dagars arbete tar musten ur en, absolut när man vill vara hemma med lilltösen!
Men samtidigt är det otroligt skönt att ha något att göra och jag gillar jobbet, riktigt mkt.
 
Planerar lite inför hur jag ska ta mig vidare.
Eller planerar, jag funderar rättare sagt.
Oavsett vad så måste det bli nya tag från min sida. Fokus på vad jag VILL göra. Inte vad jag borde eller vad som är bekvämast.
Och vad jag vill? Den karamellen fortsätter jag hålla för mig själv ett tag till.
 
Imorgon ska jag till Funäsdalen för att hälsa på D & C (och resten av familjen) och fira deras examen. Duktiga tjejer!
Ska bli så underbart skoj att umgås med D igen!! Jag saknar henne och mina smilgropar blir 5 cm djupare direkt jag tänker på henne!
Dessutom så räknar jag ner till måndag för då kommer luzen! aaaah, nu ler jag sådär stort igen.
 
Underbar ledighet!
Jag är redo att umgås till 100 procent med dem jag tycker om ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback