En bra helg

Känns inte som om det är måndag idag, känns mer som om det är torsdag.
Helgen började med en härlig byfest som bestod av tacos och karaoke på fredagen. Jag trodde att det skulle vara det enda spännande som denna helgen skulle bestå av men så var inte fallet.
Verran hörde av sig om en taco kväll så direkt efter jobbet tog jag en snabb tur hem för att hämta proviant och sedan direkt upp på skalet.
Stugan vi höll till i var min drömkåk. Oj jäklar vad kär jag blev i alla detaljer, köket och den fantastiska julgranen!
Mja, där kan jag stanna ett tag till!
Vi hade iallafall underbart skoj (jag, Emma, Linn, Verran & Henke) och vi förbrukade några flaskor innan vi tog oss ner på hotellet för att träffa folk.
 
På söndagen irrade jag runt med en avstängd telefon. Virrpannan glömde mobilladdaren hemma och alla verkar vara fast beslutna att ha iphones vilket försvårade det hela för mig.
Nåväl.
Åkte förbi töserna med lite godis och sedan hem för att träffa syster som varit hemma i helgen.
 
Som avslutning på en grym helg mötte jag upp Emma och Verran på byn igen för att testa Jacobs stenugnsbakade pizzor! Jag kan bara säga en sak: GRYMT!
Det var så poppis så att degen tog slut!
Helt klart värt priset och jag kommer nog testa alla pizzorna på menyn innan säsongen är klar!
 
Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska bege mig till Vemdalen eller ej.. svårt att bestämma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback