Första december

En gammal header fick vara dagens bild.. orkar inte ta nya bilder just nu. Alldeles för dålig fantasi..Återanvändning är ju bra?
 
Äntligen börjar den nya julkalendern! Efter fjolårets 'Tjuvarnas jul' så har jag fallit pladask och riktigt längtar tills december-mornarna när man får smyga upp och kika på äventyr.
 
Jag hoppas dock att de har väldigt mycket snö i årets kalender då jag tyckte att förra "Mysteriet på Greveholm" inte alls var så julig.. Men allt hänger på snön.
 
Nu är mina tre lediga dagar till ända.. vet inte riktigt vad jag har gjort under dem? Jag har hälsat på momma och hjälp henne förbereda sig inför advent.. men sedan? Mja, så lite som möjligt.
Dags att starta en film och somna gott. Fint fredagsnöje.

Kommentarer
Fannyamandaas

Vilken fin blogg du har! :) Kramar!

Svar: Men tack, och detsamma till dig! Så lustigt, jag ligger och kikar på The holiday och så var det det första jag såg på din blogg! :) Hoppas du klarade krocken väl! Och lova att gå till läkaren om du känner av nacken något efter det. :) <3
Tack för din kommentar, den förgyllde min dag! Kramar

2012-12-05 | 22:35:23
http://fannyamandaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback