How do you do..

The things that you do..
 
November har äntligen startat och det innebär arbete för min del!
W O N D E R F U L! Som jag har längtat!
Åkte hit en dag förra veckan för att kika lite hur det såg ut på jobbet denna säsongen och sedan komma ihåg hur kassasystemet fungerar osv.
Igår var nämligen min fösta dag och samtidigt så öppnade vi våra backar vilket innebär att jag fick känna "hetluften" direkt då jag jobbade själv.
Men idag har hjärnan värmt upp tillräckligt så nu känns det som om jag är med i svängarna igen.
 
Jag tror att jag älskar november! Iallafall så här långt.
Den första oktober krockade jag med min älskade bil och den första november fick jag tillbaka den! Hel och ren!
Det var så himla gulligt, för verkstaden hade till och med monterat ihop mobilhållaren som kraschade i krocken. Hur snällt var inte det då?
 
Oktober, en skit månad:
Krockade bilen
Kelah låste in sig i mammas bil så vi var tvungna att krossa en ruta (bärgaren återkom aldrig)
Min provisoriska lagning i tanden lossnade så jag var tvungen att betala dyrt.
Jag tröck sönder en knapp i hyrbilen (som tur var gjorde det inget).
Ryggen efter krocken var inte nådig.
Endast en dags arbete gjorde inte mycket i plånboken
Hyrbil byttes till hyrbil som byttes till lånebil..
 
Guldkorn i oktober:
Fick äntligen umgås med Diana igen ♥
Älskade syster tog med mig till storhogna ♥
Snön kom ♥
Finmiddag med tjejgänget ♥
Jack ♥
 
Högskoleprovet vet jag inte vart jag ska placera, kanske måste vänta till resultatet. Men det lutar åt att det hör till den första kategorin.
 
November kommer bli en bättre månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback