Krax krax

 
Ge miiiig!
 
Usch, sitter i en sjukstuga känns det som. Både jag och mamma är förkylda och hostar om vartannat.
Men det är ju inte konstigt egentligen. Jag har nästan väntat på att bli sjuk, inte för att jag vill eller för att jag har försökt bli förkyld. Nej, här har ni en som blir sjuk på hösten, vintern, våren och sommaren.
Men jag tar gärna en förkylning istället för migränen jag hade för några år sedan.
Dessutom så är det oftast små förkylningar som jag bara väntar ut. Jag går inte miste om något så att säga :)
 
Eller ja, jag tar tillbaka det där.
Jag går ju visst miste om något! Energi! Träning!
Sedär, jag går visst miste om mitt minne också.. och vakna timmar.
Nu kunde listan helt plöttsligt bli väldigt lång?
 
Jobbar imorgon sedan är jag ledig på söndag, skönt! Då ska jag sova och snora så det står härliga till.
På måndag ska jag vara tipp topp igen, det känns som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback