Mysfaktor

Åh, äntligen dags att damma av dom här godingarna! Bara hunnit använda dem två gånger än så länge!
 
 
Sista dagarna på november och nu kommer snön. Fantastiskt!
 
Jag älskar snö, när snön kommer bäddas naturen in i en vacker glans och det blir en annan stämning. Det blir ett ljusare mörker.. kan man säga så?
Det finaste som finns är när snön lägger sig på träden och det gnistrar i snöflingorna. Ja, det blir typ romantiskt?
 
Jag tänker inte plocka fram alla julsaker än, trots att det är första advent på söndag. Nej jag ska nog lulla på som vanligt och ta det pö om pö, men jag måste erkänna att jag får mina impuls idéer och kommer på mig själv när jag börjar närma mig julpyntslådan..
 
Just nu sitter jag och funderar på om man ska slå på stort och göra ett pepparkakshus i år? Har inte riktigt förstått mig på själva grejen med pepparkakshus.. men samtidigt sitter jag här och funderar på att jag ska göra ett?
Nåväl, vi får se om jag kommer göra ett. Har jag (vi) inte gjort ett på flera år så är chansen liten.
 
Jag ska nog fortsätta fokusera på snön som kommer. Myyyyys!
 

Kommentarer
Linda

GRYMT snygga!! Här har du en till som älskar snö och ljuset det medför. Men då ska det vara riktig snö som nu och inte en massa slask.

Svar: Åh tack! Älskar deras stövlar/boots (Timberland)! Ja, absolut! Det bästa som finns är när snön ligger på träden och man ser när solen går upp så gnistrar det så fint överallt. Hoppas ni slipper slask!! :) Kramar

2012-12-07 | 22:06:36
http://www.lindasfagravarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback