What I'm longin for

 
Värme och blåst har tagit bort det fina vinterlandskapet som hade börjat bildats här.. vilket gör mig lite deprimerad. Men samtidigt så vet jag att det brukar ta ca 3 ordentliga snöfall innan det lägger sig för att stanna. Det behöver också vara riktigt kallt så att kälen går ner i marken.
Men just nu så vill jag bara att det ska gå undan. Jag vill ha vinter, jag vill ha december, jag vill ha julafton!
 
Imorgon kommer min älskade barndomskompis Fredrik hem! Vi har varit vänner sedan dagis och kommer så att förbli! Iallafall så har han varit storstadsbo i några år (runt om i Svearike) då han är showartist. Men imorgon kommer han hem för att stanna ett tag iallafall! Roligt! Dessutom fyller han år i helgen så det måste firas!
 
Jag måste bara berätta: Igår bjöd min kära syster mig, mamma, Sussie, Maria och Tomas på kinesisk middag!
Riktigt spännande. Hela bordet var fyllt med spännande rätter, som en buffé, och det var riktigt smarrigt! Jag är riktigt glad över att min syster är så berest som hon är, för hon tar alltid med sig en massa tips och information/inspiration när hon kommer hem. Och det är oftast riktigt gott dessutom.
Tack älskade syster för middagen, det var mums!
 
 
 

Kommentarer
mor

;)

2012-11-07 | 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback