Det här med tisdagar..

Jag har saknat min klump! Behöver jag säga mer än det?
 

Gissa vem som vaknat med halsont? Jo visst, här var man nöjd över att penicillinkuren var över och det hinner gå två dagar sedan vaknar man med en hals full med taggtråd?! NÄR SKA DET TA SLUT?
Nåväl, jag vaknade tidigt och jag somnade inte om. Vilket innebär att jag är ganska uttråkad och ska snart bege mig till S för att skriva på papper för lägenheten och sedan kika efter köksbord.
 
Att försöka komma på vad jag skulle ha för kläder och samtidigt lyssna på Emilias Pappaparty-spellista slutade med några bilder ↑.
Seriöst? Men samtidigt så är det ju lite roligt att pilla med lite nya bilder. Plus att jag blir lite gladare av fuldans, så är det bara.
 
Frukost kanske?

Kommentarer
Luzen

Men hur snygg får man bli?! <3

Svar: Man måste ju visa sig från sin bästa sida.... hahaha. <3 Nu är det bara 9 veckor kvar tills du kommer HEEEEM ! Älskade finaste underbaraste Luz!

2013-05-06 | 11:55:25
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback