When I'm with you

Jag kallar det "knack knack-spelet".. någon annan bättre vetande kallar det säkert något annat, något som det faktiskt heter.. men oavsett vilket så är det väldigt roligt!
 
Äntligen! Vilken bra vecka det här blev! Underbart avslut på april månad.
På tisdagen åkte jag till S och umgicks med Madde, gud vad länge sedan sist! Lite fuldans och skratt var precis vad jag behövde. Övernattade och på onsdagen tog vi oss en road-trip till Sundsvall och IKEA! Himmelriket?!
Det slutade dock med alldeles för mycket saker i bilen på hemvägen.. och ett ekande tomt konto. Men som tur var så har man ju en stor bil... så alla sakerna fick plats, tillslut.
 
På torsdagen & fredagen hade jag turen att få j o b b a ! Hur lycklig tror ni att jag blev? Helt fantastiskt kändes det att äntligen få ta på sig jobbtröjan och kuta fram och tillbaka i butiken. Jag kan inte annat än erkänna att det är underbart att få jobba där igen. Dessutom känns det nästan ännu bättre när man vaknar upp och har träningsvärk efter en dag på jobbet.
"Öka takten sista kvarten Julegraaaan" är det som jag nynnar på på jobbet.. och det får mig att fnissa lite extra.
 
Sedan som en perfekt avslutning på veckan så kom Joakim hit. Pirr i magen och lugn i själen. Det har varit så förbaskat mycket som kommit i vägen när vi väl skulle umgås att det nu kändes helt overkligt. Men att äntligen få en ordentlig kram och snusning i nacken gjorde så att allt annat försvann och jag blev lugn. Sedan får han mig att skratta så att jag kiknar vilket gör allt fantastiskt.
Som ni kan se på bilden är han kung på "knack knack-spelet" dessutom! {han har många fler fördelar, tänkte ta lite pö om pö så att det inte blir allt för sockersött, fast bara så att ni vet, så är det just det. Sockersött alltså. Beroende framkallande]
 
Nu på kvällskvisten så har jag packat om mina flyttkartonger och lekt med min älskade klump som återvände efter en tur till servicen. Tänka sig hur mycket jag har saknat den min älskade klump till systemkamera. ♥

Kommentarer
Luzen

Gofia :) <3 kul att läsa din blogg igen hihi... å att du mår bättre <3 miss you!!!

2013-04-29 | 12:30:17
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback