Lördagsnatt

 
Att försöka få till en bra bild på natten är svårare än vad jag trott. Men så kan det bli ibland.
 
 
Istället för att spöka ut mig och dricka sönder kroppen spenderade jag lördagen med att lägga ett nytt golv i systers hus tillsammans med mamma och sedan ligga på sofflocket.
Det kändes som en bättre idé.
Jag tror att det var fjärde golvet jag och mamma fixade tillsammans? Iallafall så ger övning färdighet för vi blev inte osams en enda gång. Jag brukar bli irriterad.. jag är trots allt ganska kinkig av mig. Men den här gången höll vi ihop. Ett bra team alltså.
 
När vi var klar ca sex timmar (!?) senare orkade jag inte tänka. Det var tur att vi bara behövde lägga ett golv för annars hade det nog sett ganska hemskt ut.
Grundarbetet tog nästan längst tid. Lägga ut papp, fylla sprigor, lägga mer papp.. Ja, ni hör ju..
 
Iallafall spenderade jag kvällen i soffan tillsammans med 'Sons of anarchy' och min fruktbricka som ni kan se på bilden. Ananas, nutella, jordgubbar och druvor. Jo, ett glas vin fick följa med på lördagsmys det med med det byttes ganska snabbt ut till en flaska julmust.
jag är barnsligt förtjust i julmust.
 
 
Idag ska jag bara ligga på soffan åter igen.
Jag får se om jag hittar någon energi till annat.
Annars vet ni exakt vart jag är. All day long.

Kommentarer
mamma

ja det gick ju jättebra. Vi fick faktiskt ett bakslag bakom elementet som vi ska försöka fixa till så småningom. Vi gör de.

2013-10-31 | 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback