snart dags

5 dagar och några timmar kvar tills klockan passerar tolv och det är julafton ännu en gång. Vad jag längtar!
Julafton kommer gå lite snabbare i år än tidigare, jag ska nämligen jobba då och även nyår. men de är lugnt, är ledig på juldagen så de känns skönt.
Och jag här gjort julskinka i år, och är riktigt stolt över det. Den blev till och med uppäten, så de känns ännu bättre. Dock är man ingen hejare i köket ännu så jag lyckades inte med fläskbenen som mamma lyckas. Så buhu för det, synd dock, för de är de smaskigaste som finns.

Jag var inne på asos sida idag, och min klänning fanns där! den jag verkligen verkligen verkligen vill ha! (OBS: VERKLIGEN) Dock hade den tagit slut denna gången också, fan! Hoppas de lägger upp den klänningen igen, för den är skit snygg tycker jag!

Click on images to enlarge themClick on images to enlarge themClick on images to enlarge them

Visst är den fin!? Och den skriker efter mig, jag hör det. Gör ni? Skit samma, jag vet att den skulle passa såååå bra.Dock är priset ganska högt på den, 900 kronor cirkus. Men jag vet inte, de känns typ värt de priset. absolut om de är något jag verkligen vill ha.

http://www.asos.com/Unique-Boutique/Unique-Boutique-One-Strap-Satin-Print-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=418510&cid=5186&clr=Pink&sh=0

Gå in på asos och hjälp mig kolla efter den ;) gärna bidra med en tia också så de blir lite billigare, hehe.

Veckan har inte varit så speciell förutom att syrran kom hem, äntligen! gud va jag saknat den tösen. Så imorgon ska jag hem och klä julgranen. Ska även ta en tur till whovelley för att köpa en julklapp, endast en kvar. Den som jag har varit för lat för att fixa. Hoppas man kan köpa presentkort för det, annars så får jag göra ett eget presentkort för den vistelsen.

Johan har gav sig själv en julklapp igår, ännu en tattuering. Jävligt fin faktiskt. Skrattade lite åt honom när han hade lite ont, men de var inte mycket som han kved över. Fan, jag skulle nog ligga och grina om jag gjorde den, inte sitta så lugnt som han gjorde. De är nog mestadels därför som jag inte gjort någon ännu, och kommer säkert inte våga göra en heller på ett tag.
Om ni undrar vad de är han har gjort så är det en ros på underarmen, med lite rökdetaljer över. Lite oldschool så att säga. Den passar på honom. Dock fuskar han och var lite på luvan under tiden, de är ju fusk tycker jag ;)

L kom förbi igår, vi käkade pizza och kollade på unga mödrar där en förlossning ägde rum, vi båda två var beredda på att sy igen där nere, urk vad ont de såg ut att göra, dessutom var typ hela hennes familj med under hela processen och tog bilder från konstiga vinklar, Urk, aldrig att någon skulle få ta kort på min nedre region när ett barn skulle ploppa ut, aldrig!
"ja titta här kära barn, så här såg de ut när ni massakerade mig när ni föddes" ALDRIG!
L skulle egentligen kolla igenom mina kläder inför hennes glamour fest med jobbet, men vi var så mätt efter pizzan så det var jobbigt att andas.

Nu sitter johan och spelar wow, höll på att skratta ihjäl mig förut när han startade spelet och en "tjej" sprang fram och frågade om han ville vara hennes boyfriend och om de skulle ha sex.. ööh hallå? det har verkligen utvecklats mycket i teknikens värld, nej tacka vet jag 8 bitars nintendo med super mario..där var de inte tal om sådana dumheter, dessutom så är wow ett krigs spel typ.. så.. ja.. stackars människor.

Nu får de vara nog för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback