Vild fantasi?

Är det bara jag eller ser det ut som om telia har en pepparkaks kuk i sin
reklam? Iallafall så fick jag mig en rolig start på den 9 december tack vare det.
Så vem vill köpa en pepparkakskuk från dem? värd 349 kronor? Haha. Okej de är säkert en telefon eller någonting, men de är väldigt likt ett manligt könsorgan iaf. Har någon annan tänkt på det?/ Lagt märke till det? Eller är det endast jag med en så sjuk fantasi? Jag menar, jag kan göra en sådan nästan gratis?

Jag gjorde mig ett köp idag, ett par skor som jag köpte förut, men som var för små, så nu köpte jag en storlek större. Fan alltså. Riktigt stolt. en tjej kan aldrig, jag upprepar, ALDRIG ha gör många skor.

Nu får de vara nog för idag

Kommentarer
Syster

Jag håller med :)

2008-12-12 | 09:07:03
Syster

alltså om pepparkakan, det där med skor vet jag inte ;)

2008-12-12 | 09:08:27
moi

Hahaha, jag har rätt gällande båda två ;)

2008-12-12 | 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback