Vyssan lull

Jag har fått huvudvärk av att sitta så här mkt vid datorn som jag gjort idag, men man får väll skylla sig själv. Jag påbörjade faktiskt en promenad men avslutade den ganska snabbt då jag inte tänkte på att ta med mig vantarna.. så att förebygga att fingrarna ramlade av så vände jag hemmåt med raska steg. Och som tur var förfrös jag inte en bit av kroppen.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så jag får se på hemsökta hus, skoj att skrämma upp sig själv ibland, men som sagt så vajar kulorna i fönstret så jag behöver inte direkt anstänga mig allt för mkt innan fantasin flödar.

Jobbigt att sova själv ännu en natt, känns som om tiden går så sakta då. Allt jag kan tänka på är att det snart inte kommer bli många nätter som jag kommer lyckas få sängsällskap över huvudtaget. De kommer bli så tomt. Ni kanske undrar varför? För de kostar så himla mkt att pendla, och de där extra 30 minuterna på morgonen ger mig ett lugn. Iofs så blir jag lugn vilket som, så de var ingen bra anledning så därför skyller jag allt på pengarna. De har nämligen lagt mitt schema så bra att jag ibland jobbar varannan dag.. och då kan jag inte åka till sveg bara för att. Men ibland kanske., ska inte säga för mycket nu för jag vet själv att jag är jäkligt envis..så om jag verkligen vill åka fram och tillbaka så kommer jag göra det.
Snackar jag i mössan nu? ingen aning. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback