Kan du, Kan jag..

Unique Boutique One Strap Satin Print Dress

Jag vill ha! Jag älskar de där tyget, mönstret.. kanske inte färgen, men den är tamef*n skit snygg! Jag vill ha den på sommaren, utomlands, på nyår.. när som hellst. Jag vill ha, ha, ha!
Denna kommer från asos hemsida.
I och för sig så kan jag tänka mig vilken av asos klänningar som hellst.. men denna fick min uppmärksamhet


ASOS Cowl Back Jersey Bandeau Dress

denna höll jag på att norpa åt mig, men stoppade mig själv i sista stund..

Kommentarer
Luz

Alltså nu har du å jag gått å suktat efter klänningar, skor å linnen från Asos, i flera flera månader. Det måste bli dags att beställa därifrån snart. Eller va säjer du ;)? Jag är lätt på om du nån ggn vill beställa ilag. Puss, sockertopp!

2008-11-24 | 09:10:33
http://luzzis.blogg.se/
moi

ja den där skulle vara fin i min samling! och deras skor är ju inte så dumma de heller ;)

2008-11-25 | 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback