Äntligen

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet (som endast är mitt jobb i 5 dagar till, buhu) och jag har haft fullt upp.
Det var ganska mycket folk hela dagen, och vi har inte hunnit ta upp mer varor i butiken utan har endast hunnit att fronta och möjligtvist fylla på lite här och där, men inte mycket.
Jag och Anna klarade det fruktansvärt bra!
När Jojjo och Sara gått hem för dagen så började folket hopa sig vid kassorna, och när klockan närmade sig 16 så var det J'ÄTTE lång kö trots att vi hade två kassor öppna, och jumed att vi skulle stänga klockan 16 kändes det omöjligt. Några minuter efter 16 hann jag snabbt springa och låsa dörrarna så att ingen skulle kunna ta sig in. Men vissa personer försöker ändå och stog därför och väntade utanför tills någon kund gick ut så de kunde smyga in. Snopet! Men som tur var så sprang A och stoppade dessa. Acceptera att stängt är stängt.

När klockan var närmare halv fem så hade vi äntligen lyckats beta av kön och vi klarade stängningen lysande (segt men lysande) Hoppas bara inte att larmet går eller något.

Kommentarer
Mor

Kan själv ;) har du alltid sagt. så de så.

2009-08-01 | 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback