Party minnen?

När jag började gymnasiet så hade jag en riktigt bra lägenhet i ett område där de mestadels bodde gamlingar, detta kanske inte är det optimala för de flesta, men saken var den att de flesta av mina grannar var näst intill döv, så jag och min granne Angelica hade en massa roliga fester med båda dörrarna öppna, det var bara att gå emellan som man själv ville.

Jag hittade en låt idag som jag letat i flera år efter det, för den skivan som gick varm i min CD spelare (på högsta volym) var inte min... och den här låten var en av dem som jag har flest minnen till..
Dock var de mycket annan musik som spelades också, en annan goding: "Ska vi plocka körsbär i min trädgård?" haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback