Too bad

Nu har det blivit lördag.
Igår jobbade jag min sista dag, buhu. Kändes skönt att gå hem efter jobbet, men sedan då? Jag får ju inte gå tillbaka. När jag insåg det var det inte alls så skoj längre!

Jag och J var bjudna på middag igår kväll, hos svärföräldrarna och middagen bestod av dagens fångst: abborre.
När vi kom innanför dörrarna blev vi direkt bjudna på en annan fisk som de fångat under dagens fisketur: gädda.
Jag tror inte att jag ätit gädda förut? eller har jag det? Iallfall så var den rökt, och fasiken vad gott det var. Rökt fisk är ju som godis. Bättre än chips och men choklad kan nog inget slå?`

Jag orkade inte ut och gå igår, var så himla slut. Och har inte tagit mig ut än idag heller. Men de kanske blir? Funderar på att åka hem till mor och umgås med henne.
J är på en boul match eller hur de stavas. och ska äta middag där. så jag antar att jag har hela dagen för mig själv =)

Nä nu ska jag försöka lyfta rumpan och börja städa lite, göra ett ryck.. eller slå på en film? Who knows. Men först: frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback