Crap!

Nu när vädret inte är de bästa har jag en tendens att bara sitta och vänta ut det, jag har städat lite men de tar evigheter. Så jag har spenderat kvällarna med att kolla på kassa filmer, woho!

I torsdags efter jag och Luz varit ute och gått så kollade vi på två filmer, confession of a shopaholic (som jag sett kanske 5 gånger) sedan gjorde jag misstaget att starta "camp rock" filmen, den var urkass. Samma visa i varje fjortisfilm. Jag gömde mig mestadels och gapade att jag hatade filmen, och ¨ja, jag hatar den filmen. Urk. Igår kollade jag på the truth about love.. Med jennifer love hewitt en ganska gammal film, först och främst låtsades de ha en engelsk dialekt (WTF?) det var såklart ganska skrattretande, men den handlade iaf om en man som är otrogen mot sin fru.. med sin fru.. som låtsas vara anonym. de ni! Men slutet kan nog alla gissa. Om man vill somna så ska man kolla på den filmen.

Just nu sitter jag och väntar på tvätten ska bli klar så jag får försöka bryta mig in i maskinen och ta ur tvätten (skit tvättmaskin!) och väntar även på nya säsongen av the hills (jag vet, jag vet, men de är underhållande)

Mamma berättade att sveg hade nämts på tv4 vädret för de har kommit så mkt regn, och som Erik skrev igår: snart simmar fiskarna förbi utanför fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback