I have a dream..

Vi är fortfarande kvar uppe i björkarnas stad, det har dock inte varit så fint väder någon av dagarna och jag önskar nästan att jag hade tagit med mig mina ugg boots, för jag fryser som satan.
Både igår och idag har vi varit ute på stan och shoppat, och de är ju alltid lika roligt tycker jag, Det bästa är nog att min kära mor, som aldrig riktigt sett de som en rolig sysselsättning, har hittat minst lika mycket som jag och vi hade riktigt roligt. Och min kära syster hittade riktigt snygga jeans på första affären vi gick in på.

Än så länge har jag handlat:

2 munkjackor (H&M, Nicole)

5 linnen/tunikor (H&M, Gina tricot)

2 Tights (Gina tricot)

2 par skor (skopunkten)

1 par linne byxor (H&M)

 

tror inte jag glömt något.. men aja.. kanske bäst de ;) pinsamt att lista upp de sådär.. enklare att säga att väskan blivit mindre till hemvägen.

Önskar att jag hittar ett jobb snart.


Kommentarer
Syster

Tack för besöket min älskade syster! Jag är väldigt glad att du kom och hälsade på... saknar dig redan, speciellt att mysa med dig i TVsoffan! Kram

2009-06-09 | 09:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback