Welcome onboard!

Nu kliar det i fingrarna, det är endast ca 4 dagar kvar tills jag och J sitter på ett plan i 11 timmar mot paradiset Thailand (jag vet ännu inte om de är ett paradis, men alla säger de så jag hänkar på den tanken) Jag är INTE redo!
Min ekonomi finns typ inte, jag väntar bara på att någon ska ringa och säga "Grattis du har vunnit 475 miljoner på lotto"  men de samtalet har inte kommit ännu (Och ja, jag spelar på lotto)

Vi har precis beställt lite taxfree tills på hemresan, och pengarna flög iväg. Idag ska vi på sjukhuset och ta vår andra vaccinationsspruta och sedan ska vi byta däck på bilen och avnjuta en middag hemma hos mamma. På kvällen ska jag umgås med min käraste L, kommer sakna dig!

Gah jag kan inte vänta nå mer, har typ lust att åka ner till arlanda nu.. och vänta där, för de är nog lättare än att sitta hemma och vänta.
Jag får absolut inte glömma att ta med mig min massiva väska från hemmet så jag kan börja packa.. Jag ska packa lätt lätt lätt.. typ INGENTING så jag får med mig en massa skor och kläder hem från thailand, jag ber till gud att jag hittar något där nere så jag inte blir lika kräsen som jag var i Turkiet.. urk.. Fick ingen ny garderob då.

I helgen var jag hos mina funäs tjejer Diana och Sonja.. fan va jag saknar eer!!! Kom dit på torsdagen, firade diana på fredagen och var på afterski 1000 på lördagen. Söndagen va de hemfärd.
Känns inte som om ja har tid att skria detaljerat om helgens händelser, men de kommer.. med bilder :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback