Nu är det dags

Nu är det dags för sängen, har precis lagt upp en massa jeans och dyl på tradera.. hoppas jag får dem sålda.

Det gick bra hos tandläkaren, men de gjorde otroligt ont idag, de var visdomstanden i underkäken som rök idag och på grund av att de är mer ben runt om de tänderna så kändes det idag.. men de var lika snabba och effectiva som vanligt.
När jag kom hem så låg jag som en död och tyckte synd om mig själv.. och hungrig blev jag.
Men när bedövningen försvann åkte jag och köpte mexicana soppa som J ville ha, och sedan fick jag snällt sitta peta undan bitarna i soppan då jag inte ville att ngt skulle fastna i gropen.. Haha.

Jag råkade slå sönder en av mina favorit koppar idag när jag skulle plocka ur diskmaskinen, nästan så jag ville slå mig själv.. usch.. älskar de där kopparna, vill verkligen inte förlora en till.

Nu ska jag ta mig en kopp te med mjölk och göra mig redo för sängen.



En sådan här mugg gick till mugg-himlen..
Ser ni den spruckna ådran i ögat? Så går de när jag är sjuk och trött.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback