Yes!

Nu vet jag hur jag ska göra min nya design. Jag hoppas på att ingen har en sådan design sedan tidigare, jag har fått lite inspiration från olika håll.. så något nytt måste det ju vara?
Jag vet inte om jag ska totalradera allt som jag har på min blogg just nu, och starta från noll igen, dock förlorar jag ju min räknare då? Eller ja, jag har gjort det varje gång jag gjort en ny design, så jag har haft flera tusen besökare under den här tiden, men vem behöver se det egentligen?

Anledningen till att jag skaffade en räknare på min blogg är för att jag sj ska kunna se hur många som besöker den, då de är väldigt få som skriver kommentarer, och om man ser på ett ungefär så vet man också hur mycket man vågar avslöja av sitt liv.

Jag skrev väldigt mycket om mig själv och privatliv på min förra blogg.. jag vill inte bli så sårbar igen.
Men aja baja, den bloggen finns inte kvar, så den informationen kommer ni inte kunna få fram igen ;)

Men aja, en ny design åt mig står på listan, Em har gjort en egen som de verkar, så då kan jag fokusera på min egna.

Men nu ska jag gå och lägga mig. börjar 7:30 imorgon, så de gäller att vara utvilad.. och de är jag sällan.
Nu vill jag typ bara vara vaken så jag hinner ställa in mig mentalt på att börja jobba, tror det kommer bli en helvetisk dag imorgon. Och så måste jag kontakta arbetsförmedlingen också, för det hann jag inte idag.
(men de är ju stängt på helger? Aja får skicka ett mail)

Nu får ni sova gott allesammans.

God natt!

Kommentarer
mor

vill ha kvar din truliga bild i a f. gumman

2009-11-27 | 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback