Igår

Kommer inte på en bättre rubrik.

Igår var jag en snäll flickvän och kokade kaffe åt J på morgonkvisten, J vaknade dock inte fören klockan närmat sig 13.. då kom Linkan över och fick sig en kopp kaffe.
Åkte med söta E och leta skor åt henne, jag var inte till stor hjälp utan jag gick runt och testade en massa mössor ist..
Vi åkte på badhuset och spenderade den största tiden i jacuzzin, det var mysigt.

Jag, E, J och L åt middag tillsammans, vi slog på stort och lånade en fritös och friterade klyftpotatis, till det gjorde vi fläskfilé och två olika såser, guaccamole (stavas de så?) och en vitlökssås. Yummy!
Efter det att vi ätit kom Jonte, Lollo, Jonas och Fredrik. Vi kollade på Johan Falk filmer och Lollo och jag gjorde efterrätten: friterad banan med glass, det var gott!
Nu blir det inge mer onyttigt på ett tag.. hoppas jag.

Jag höll på att somna under filmen, så då gick jag in i sovrummet. Men somnade inte fören efter ett då gänget gått vidare mot Lollo eller Linkan, I don't know..

Vaknade ganska sent idag, förkylningen sitter fortfrarande i kroppen, och jag har inte lust med något..


Nu ska jag fortsätta fokusera på att hitta på en design åt Luz, men det tar evigheter för mig att göra en åt mig själv och vill inte slarva bara för att de är till någon annan.


Kommentarer
Luz

Du rä alldels gör go som en mums mums du, gosis :). PUSS på're!!!

2009-10-09 | 12:00:17
http://luzzis.blogg.se/
Nicole

Oh vad glad du gjorde mig utav din kommentar! Nu kommer jag att gå på rosa moln i någon dag eller två. Kommentarer som din gör en alldeles varm. Tack så jätte mycket!

2009-10-09 | 23:57:37
http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback